Dofinansowanie UE

Push Buttons > Dofinansowanie UE

Przekonaj się jakie to proste...

Jeśli jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwem możesz skorzystać ze szkoleń i usług doradczych, dofinansowanych ze środków unijnych. Maksymalnie możesz zdobyć 100.000 zł dofinansowania, w ramach jednego projektu. Średnia kwota dofinansowania na jednego pracownika wynosi maks. 7.500 zł.

Krok 1
Co możemy dla Ciebie zrobić?

Skontaktuj się z nami i powiedz nam czego potrzebujesz. Wspólnie zweryfikujemy możliwość zrealizowania takiej usługi.

Krok 2
Przygotujmy dokumentację

Po dopasowaniu usługi do Twoich potrzeb pomożemy Ci w opracowaniu dokumentacji umożliwiającej uzyskanie do 80% dofinansowania ze środków UE. Będziemy Cię wspierać i nadzorować całą procedurę.

Krok 3
Zapłać od 20% ceny

Pamiętaj, przed rozpoczęciem realizacji usługi będziesz musiał wpłacić wkład własny (przy maksymalnym dofinansowaniu będzie to 20% kwoty całej usługi).

Krok 4
Do dzieła!

Realizujemy usługę. Na końcu ocenisz jej jakość.

SPRAWDŹ, CZY MAMY USŁUGĘ, KTÓREJ SZUKASZ

Rodzaj

Kategoria

Sprzedaż i obsługa Klienta w salonach kosmetycznych i fryzjerskich

Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy pracujących w branży kosmetycznej i fryzjerskiej, do prowadzenia rozmów sprzedażowych, do zawierania umów handlowych i utrzymywania relacji długofalowych z klientem, opartych na zasadzie budowania naturalnej relacji, z korzyścią dla obu stron, oraz do stworzenia standardu Obsługi Klienta w oparciu o dotychczasowe doświadczenia i nabytą wiedzę szkoleniową.
Sprzedaż i obsługa klienta
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Zarządzanie sobą w czasie

Celem usługi jest zapoznanie uczestników z korzyściami wynikającymi ze skutecznego zarządzania sobą w czasie,uświadomienie im jak ważne jest odpowiednie zorganizowanie, i jakie płyną korzyści z lepszej organizacji dnia. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się ustalać priorytety, poznają techniki i metody radzenia sobie z tzw. pożeraczami czasu.
Kompetencje miękkie
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Asertywność – jak żyć w zgodzie ze sobą?

Celem usługi jest zapoznanie uczestników z korzyściami komunikacji opartej na asertywności, pokazaniu mocnych stron takiej komunikacji i nauczeniu uczestników sprawnego i efektywnego posługiwania się komunikacją opartą na asertywności.
Kompetencje miękkie
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Budowanie zespołów (również w oparciu o metodę FRIS)

Celem szkolenia jest wzmocnienie zespołu pracowników, poprzez skupienie się na takich aspektach jak: komunikacja, rozwiązywanie problemów, zarządzanie emocjami i zasoby jednostki na tle zasobów całego zespołu.
Kompetencje miękkie
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Sprzedaż oparta na relacjach

Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do prowadzenia rozmów sprzedażowych, zawierania umów handlowych i relacji długofalowych z klientem, opartych na zasadzie budowania naturalnej relacji, z korzyścią dla obu stron.
Sprzedaż i obsługa klienta
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Wystąpienia publiczne

Po tym szkoleniu uczestnicy potrafią występować publicznie, czują się pewniej w roli mówcy i mają za sobą pierwsze profesjonalne wystąpienia publiczne.
Kompetencje miękkie
Czas trwania 2 dni
Szkolenie

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Szkolenie pozwala zwiększyć wiedzę i umiejętności uczestników w zakresie wysokich standardów obsługi klienta.
Sprzedaż i obsługa klienta
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Sposoby i techniki radzenia sobie ze stresem

Szkolenie podniesienie świadomości uczestników na temat stresu, jego wpływu na zdrowie i pokazanie technik wspomagających radzenie sobie z sytuacjami stresogennymi.
Kompetencje miękkie
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie pozwala zwiększyć wiedzę i umiejętności uczestników w zakresie wysokich standardów obsługi klienta.
Sprzedaż i obsługa klienta
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Work-life balance

Szkolenie pozwala zrozumieć istotę równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym. Po zakończonym szkoleniu uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu: rodzajów motywacji, siły nawyku i roli odpowiedniego nastawienia. Uświadamia sobie jak ważna dla niego jest jego indywidualna równowaga życiowa.
Kompetencje miękkie
Czas trwania 1 dzień
Szkolenie

Ochrona Danych Osobowych w świetle przepisów w teorii i praktyce – szkolenie połączone z warsztatem

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności związanych z prawnymi i praktycznymi aspektami przetwarzania danych osobowych w firmie.
Szkolenie zawiera także część warsztatową, na której uczestnicy mogą ćwiczyć zdobytą wiedzę, poprzez sporządzanie Polityki Bezpieczeństwa, Instrukcji Zarządzania i innych dokumentów.
Prawo
Czas trwania 2 dni
Szkolenie

Myślenie projektowe w prowadzeniu biznesu

Naucz się tworzyć dobre oferty z wykorzystaniem metody myślenia projektowego.
Marketing
Czas trwania 2 dni
Szkolenie

Jak zmienić stronę www lub sklep internetowy, by były jeszcze bardziej atrakcyjne dla Twoich klientów?

Analiza ekspercka Twojego sklepu internetowego to jedna z najszybszych metod oceny jego użyteczności. Podczas analizy sprawdzamy między innymi strukturę, nawigację oraz architekturę treści. Podczas analizy bazujemy na ogólnie przyjętych dobrych praktykach projektowych, własnym doświadczeniu i wiedzy.
User Experience
Czas trwania 2-5 tygodni
Usługa doradcza

Jak poprawnie wdrożyć RODO w firmie?

Usługa obejmuje przeprowadzenie audytu IT oraz opracowania wzorów dokumentacji dot. przetwarzania danych osobowych. Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces wdrożenia RODO w Twojej firmie.
Prawo
Czas trwania 4-8 tygodni
Usługa doradcza

Jak przygotować i skutecznie wdrożyć strategię działań marketingowych w Twojej firmie?

Usługa dotyczy opracowania rocznej strategii marketingowej dla mikroprzedsiębiorstwa. Doradzimy Ci w jaki sposób przygotować i skutecznie wdrożyć strategię działań marketingowych w Twojej firmie.
Marketing
Czas trwania 3-6 tygodni
Usługa doradcza