Audyt UX

Nie wiesz od czego zacząć pracę
nad użytecznością Twojego produktu?
Zacznij od audytu!

Skonsultuj pomysł

Zacznijmy
od początku…

Audyt to świetny start na drodze do poprawy użyteczności Twojego produktu. Dobrze przeprowadzony audyt da ci wiedzę co i jak poprawić, by Twój produkt był jeszcze lepszy.

Przed rozpoczęciem audytu chcemy dowiedzieć się jak najwięcej o Twoim produkcie i celach audytowych. Chcemy się dowiedzieć jakich problemów doświadczasz i jakie problemy zgłaszają Twoi użytkownicy. Ta wiedza pozwoli nam skupić się na ważnych dla Ciebie kwestiach i przyjrzeć im się jeszcze dokładniej.

Podczas audytu szczegółowo sprawdzamy użyteczność Twojego produktu.
Korzystamy z metod takich jak analiza heurystyczna, wędrówka poznawcza, listy kontrolne. Analizujemy dane z narzędzi analitycznych (Google analytics, Hotjar lub im pokrewnych).
W zależności od potrzeb, przeprowadzamy analizę konkurencji, żeby znaleźć jej mocne i słabe strony, co pozwoli na zbudowanie przewagi na tle konkurencji.

Wynikiem audytu jest raport. Znajdziesz w nim listę zidentyfikowanych problemów wraz z rekomendacjami jak je naprawić. Problemy są przypisane do odpowiednich kategorii, co ułatwi Ci podjęcie decyzji od czego zacząć pracę nad użytecznością.
Mając raport, możesz działać!

Uważamy, że zawsze warto podsumować projekt. Najchętniej robimy to w rozmowie, podczas której opowiemy Ci nasze wnioski z audytu.
Jest to też czas na pytania i dodatkowe wyjaśnienia.

To co?
Audyt na start?

Zamów audyt

Optymalny

Co obejmuje?

  • audyt z wykorzystaniem
    analizy heurystycznej
  • audyt z wykorzystaniem autorskich list kontrolnych
  • audyt z wykorzystaniem wędrówki poznawczej
  • audyt do 15 podstron
  • DESKTOP & MOBILE

Rekomendowany dla

  • rozbudowanej strony
    internetowej
  • sklepu e-commerce

6 800 (Netto)

Zamów

Rozszerzony

Co obejmuje?

  • audyt z wykorzystaniem
    analizy heurystycznej
  • audyt z wykorzystaniem autorskich list kontrolnych
  • audyt z wykorzystaniem wędrówki poznawczej
  • benchmarking
  • GA i Hotjar (lub narzędzia pokrewne)
  • audyt do 20 podstron
  • DESKTOP & MOBILE

Rekomendowany dla

  • rozbudowanego serwisu
    internetowego
  • dużego e-commerce

11 800 (Netto)

Zamów

Podstawowy

Co obejmuje?

  • audyt z wykorzystaniem
    analizy heurystycznej
  • audyt z wykorzystaniem autorskich list kontrolnych
  • audyt do 5 podstron
  • DESKTOP & MOBILE

Rekomendowany dla

  • niewielkiej strony internetowej
  • bloga
  • sprawdzenia procesu zakupowego w małym sklepie

3 800 (Netto)

Zamów

Twój projekt nie mieści się w żadnym pakiecie?
Daj nam znać, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.

Wyceń

Masz pytania?

Audyt ekspercki, bo tak brzmi pełna nazwa, polega na sprawdzeniu rozwiązania (strony internetowej, aplikacji czy sklepu), jego interfejsu oraz sposobu działania pod kątem użyteczności.
Audyt prowadzony jest przez doświadczonego projektanta UX, posiadającego wiedzę i praktyczne doświadczenie w zakresie audytów użyteczności oprogramowania.

Audyt UX jest świetnym krokiem do rozpoczęcia prac w kierunku poprawy użyteczności. Daje ogląd na stan aplikacji i wskazuje obszary do doskonalenia.

Czas realizacji audytu jest różny i zależy od jego zakresu i rozmiaru strony/sklepu bądź aplikacji, która podlega audytowi.

 

Najczęściej audyt trwa od 1-4 tygodni, choć zdarzały nam się zlecenia kilkumiesięczne 🙂

O przewidywanym czasie trwania Twojego audytu poinformujemy Cię przed rozpoczęciem prac.

Raport rekomendacji, który tworzymy na podstawie przeprowadzonego audytu, zawiera wykaz zidentyfikowanych problemów użyteczności. Każdy problem przypisany jest do kategorii (np. problemy z nawigacją, problemy wersji mobilnej itp.) oraz ma przypisany priorytet. Priorytet wskazuje na pilność problemu i sugeruje kolejność rozwiązywania problemów.
Każdy problem użyteczności zawiera szczegółowy opis – na czym problem polega, oraz rekomendację w jaki sposób dany problem może zostać usunięty. Raport z audytu nie zawiera projektów zmian. Rekomendacja przedstawiana jest w formie opisowej, w formie szkicu rozwiązania lub w formie wskazania rozwiązania referencyjnego. O sposobie przedstawienia konkretnej rekomendacji zawsze decyduje autor raportu.

Raport rekomendacji zawiera również ogólny opis użyteczności badanego rozwiązania. Wskazuje jego słabe i mocne strony, a często też zalecenia związane z rozwojem czy sugestie dalszych działań mających na celu poprawę użyteczności.


Podoba Ci się nasz proces projektowy?

Skonsultuj pomysł

Co
o nas
mówią...

Raport z audytu prowadzonego przez Push Buttons zawierał szereg konkretnych, bardzo przydatnych uwag i sugestii.

Dzięki nim byliśmy w stanie znacząco poprawić wizerunek Recomme i zyskać większe zaufanie klientów.

Co zyskasz inwestując
w audyt UX?

audyt to świetny początek pracy nad użytecznością

regularne sprawdzanie użyteczności często zmieniającego się produktu, pozwala trzymać rękę na pulsie, by nie stracić klientów

wdrożenie rekomendacji z audytu pozwala przygotować produkt do badań z użytkownikami

decyduj o rozwoju produktu w oparciu o dane, które dostarczy ci audyt, a nie domysły

Jesteśmy gotowi do działania!
Teraz Twój ruch

Bezpłatna konsultacja